uffe207 0 Postad 26 September , 2008 hur gör man en CE-märkning enklast? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fogel70 1 Postad 26 September , 2008 Jag skulle nog säga att det inte finns något enkelt sätt. http://www.batsidan.com/content/11/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 27 September , 2008 Enklast är att skita i det. Fyller ingen funktion ändå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uffe207 0 Postad 28 September , 2008 Tack för tipset. Jag trodde att jag köpt av en firma men det visade sig att det företaget hade importerat i mitt namn.Jag har kvitto på att jag köpt av ett företag men det hjälper tydligen inte trots att det inte står något öm vem som importerat den. uffe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 28 September , 2008 Om det är ditt namn på tullhandlingarna så är det du som är importör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser