Gå till innehåll
söndag 02 februari 2025
Gäst Donna-Lee

Fyrahundrade entusiasten, inte den sista!

Rekommendera Poster

Gäst Donna-Lee

Nu när jag loggade in blev vi 400 entusiaster online Flört det är många det. Skrattande..... konstigt att det bara är c:a tjugo som vågar logga in.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Glädjemätare. Finns faktiskt sånna precis som förr då man kunde skruva tebaka mätaren på bilen vid försäljning.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Jaha, var din bil jag köpte Skrattande

a043.gif

Senast ändrad av Donna-Lee | 25 september 2008 | 14:07

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jepp. Nu återstår resterande som du är skyldig. Du betalade ju bara handpengen som var 10 procen och då 423.000 Guld

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Vaddå, jag skickade ett paket. Det måste ligga kvar på posten, den alltid så personliga och ......... ja.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha den går jag inte på. Härom dagen så fraktade dom en försändelse med viktiga papper och dom finns nu utspridda över ett större område.

Du är personligt ansvarig till du har räckt över dom fyra Domuspåsarna med femhundralappar.

Kolla i det finstilta Tungan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Jaha, men jag sände faktiskt fyra sop, förlåt coop påsar till dig också Skrattande

Nu är det 551 entusiaster och 11 inloggade! Känns lite som julgransplundring hos jehovas.
Men det blir väl fler på fredagskvällen, imorgon. Undrar om någon vill dela en öl med mig då Skrattande

Nu så, godnatt ALLA Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Jaha, jo det är öppet än Flört klockan är bara strax efter halv elva. Ni hinner Cool haha.
Saknar lite fart faktiskt, men vaddå? Man pallar ju bara lite och mindre o mindre blir det ju äldre man blir. Så passa på är min filosofi, även om hon inte heter Sofi?
Det blir nog bra med det, det ska blåsa enormt på Söndag och som teror skrev. Klistra tråden om när Danvikstullsbron stänger, den 13/10 så man slipper fara runt och genom Södertälje Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

DELA EN ÖL!! nNej tack,men Varanen hälsar o tackar.Går du på antabus? Skäms PS visst är smileyn lik reinfeldtarn!Din polare nu bär det blir eget.DS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Nej inge antabus än, det finns ju andra knappar Skrattande Sådana man blir en kul typ av, för att citera en mästare. Sedan hängde jag inte med i eller vad du skrev Skäms Åldern kanske, vi är mer vana att knytnävarna får tala Skrattande haha.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag menade utseendemässigt smiley vs reinfeldarn.PS somliga går med trasiga skor, även med Plura lyssna på you tube,men jag misstänker att du redan har den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den var inget för mig lyssnar helst på  George Thorogood. Min begravningslåt får bli Dead flowers i Keith Rickards version.Ang min fråga så svara du att du använde nävarna,Men du vill inte gå i clinch eller hamna mot repet i denna fråga,Är dom lika till utseendet eller inte.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Svar på frågan: Jo likt Flört Annars är jag ett deep purple freak Skrattande och gillar pink floyd samt david bowie.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ang H.Schelke i en annan tråd fråga även om han har hittat ngn another brick in the wall.Skrikandes

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Luta er tillbaka och lyssna på rösten och sedan är musiken sagolik. Gitarren är inte skit.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahaha va faen gubbmusik. Har du ingen musikalisk ådra alls ? Herregud man måste lyssna på instrumenten som om det vore en själv som stod där och hanterade dessa. Rösten sedan kan man ju inte inbilla sig att man har för det fanns bara Roy som kunde hantera den i alla lägen och en som denne kommer det nog aldrig åter.

Gubbmusik?? I det mesta av dagens framförande så är det så mycket oväsen, så att man inte kan inte utröna vem som spelar vad eller på vad eller om dom har instrument. Dom kanske luftspelar för att bakom nästa ridå finnas en skock apor som lever fan med en massa skrot. En vrålande samt morrande person som försöker sjunga. Är ju inte njutbart. Ska man ta sig en öl och sätta på den gammle rörförstärkaren där hemma, så ska det vara musik och inte kakafoni alá bil som bromsar och kör över ett gäng katter samtidigt som soptunnorna rullar utför slänten och kåken rivs bredvid den bromsande bilen...... Har jag glömt något Cool

Apan i Frankrike höjdes till skyarna för sina oljemålningar och det var innan kritikerna visste att det var en apa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Orven kolla you tube, pincess madeleine,pretty women.Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahaha

var det jävligaste jag har hört. Katten låter renare när jag trampar den på svansen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Orven,jag tror du tog fel,jag menade den med ROY ,låten pretty women.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Pretty W med Roy finns i två versioner s.a.s. Du ska lyssna på versionen Black and White Night. Där är det artister med om du kollar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag menade versionen med ladyn ifrågaTungan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmmm du får lägga ut länken så jag hamnar på rätt ställe liksom för nu är jag lite vilsen på något vis.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Den här? http://www.madrassen.se/ Skrattande

Just nu eller innan jag klev på var det noll medlemmar online och 301 entusiaster. Skrattande

Medlemmar inloggade på maringuiden.se
Just nu är 0 medlemmar online Kl 4:10.

Senast ändrad av urban-medin | 11 oktober 2008 | 04:10

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...