sativa 0 Postad 24 September , 2008 Hej jag vågade inte kolla sidan yvonnes handarbete,frugan kan kolla historiken.har du kollat?har det ngt att göra med dom fladdrande läpparna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 25 September , 2008 Haha, ja vad vet man. Nej jag tordes inte heller, kanske det skulle varit fläpparna? Det har kanske något med segel att göra annars så kan du ju kolla in här nere, du kanske behöver en transport eller något. Senast ändrad av Donna-Lee | 25 september 2008 | 10:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 25 September , 2008 Yvonnes hemsida var ju bra. Man måste ha ljudet på när det spelas 6 slag i taksten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 September , 2008 Hur gör man för att radera historiken,så att inte min varan kan se vilka sidor jag besökt. ps med varan menar jag ödla . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 25 September , 2008 Ny dator eller ny hårddisk. FRA har redan reggat dig som snuskgubbe och har ögonen på dig. Alla i din närhet blir inhämtade och kollade vid misstänkt sexuellt ofredande i grannskapet. Dom hämtar din dator och sedan från den raderade hårddisken så återskapar dom allt inkl. att du kallade din halva för ödla. Jag rek. 20 liter bensin och en tändsticka och långt bort så att brandkåren inte hinner släcka. Hittar dom en halvbränd dator så åker den automatiskt in för genomgång för det är ju mystiskt att en person bär med en dator och 20 liter bensin och tändare. Ångvält kanske. Gosse du har problem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 25 September , 2008 Mm, så gjorde jag. Men det hjälper inte eller hjälpte inte. Man får visserligen dator där jag är, men det är skitsvårt att skriva på den med den här tröjan. Undrar hur dom tänker egentligen ärmarna är ju hur långa som helst? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 25 September , 2008 Vet inte men ser du inte att tangenterna är lite onormalt stora på tangentbordet? Är för att du ska ha sysselsättning hela dagen med näsan och inte lägga den i blöt om och hur personalen gör på sina kafferaster och i besöksrummen . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 September , 2008 Har sett på TV att dom kan rädda brända diskar. brukar myndigheterna Trolla/Dragga i okända vikar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 25 September , 2008 Ah, nu kom jag loss. Nu gäller det att vara snabb här. Jag är inte ensam här inne, det sitter en spjuver till i hörnet. Men med honom vet jag inte vad dom gjort! Stackarn ser ju helt förstörd ut, han har vita kläder han med och långt skägg. Ha ha, en jäkla krans runt huvve . Ja stackars sate. Nej nu är det min tur att mata duvorna, så, ha det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 25 September , 2008 Har han röa kläder så var rädd om en för han uppträder varje Jul för dom som tror pån. Trot om du vill Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 September , 2008 Kan det vara Hans schelke? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 26 September , 2008 hehe, nu knäpper man första och då menar jag inte knappen SKÅL! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 26 September , 2008 Då ligger du efter! Om du ser Hasse hälsa från mig o fråga hur faan han kom in på din avd. han har salen bredvid mig , det är ju låst mellan avdelningarna jag får inte tag på honom här har dom knäppt för i kväll klockan är ju snart 15,00. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 1 Oktober , 2008 Hej.D-L Ang den låsta tråden. Kör så länge det ryker,man kan inte gå ut i skogen o lägga sig o självdö,jag vet. Hoppas du ändrar ditt beslut Rom byggdes inte på en dag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 1 Oktober , 2008 Larva dig inte nu Urban, logga in igen... Tänk lite på oss som saknar dig nu.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 2 Oktober , 2008 Tror att det som gäller, är att ta reda på vem som djävlas med Urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser