sm7stu 0 Postad 22 September , 2008 'Nu när det börjar bli kallt så får ju värmaren gå mycket, jag har en Wallas 3000 som nu då ska drivas med Statoil blå , den är ju rätt dyr ca 40 kr liter , vet någon något liknade som man nu kan använda som kan vara billigare och som funkar lika bra.. Mvh Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Decoy 0 Postad 22 September , 2008 den skall ha lysfotogen som finns att köpa billigare på tex biltema och lite varstans Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 22 September , 2008 Shell Citydiesel är röksvagt och fungerar bra i vår Thermovärmare. Den är betydligt billigare och man slipper slänga en massa enliters plastflaskor. Hur svårt kan det bli att ha en 10-liters dunk i sortimentet till rimligt pris? När jag tankade värmarfotogen på 70-talet var priset nån krona litern. Då fanns den på pump på macken. Nu finns det återigen på pump om man tankar Citydiesel på Shell. Då har man reserv för motorn också. Jag har alltid en 10-liters dunk i båten. Jätte gott att slippa spara på värmen kalla dagar. Då får den gå dygnet runt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser