domarniklas 0 Postad 13 September , 2008 Sökt efter sjökort över umeåkusten men inte lyckats hitta någon butik som säljer via internet. Hjälp önskas från Er som har mer pejl på detta än jag har. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 13 September , 2008 batnet.se.t.e.x goggla på sjökort så hittar du fler, du kan även goggla på gratis sjökort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 13 September , 2008 Du bör kanske vänta om du kan.... det kommer ett nytt för nästa år kanske bättre att köpa det? Men leta vidare efter en nätbutik så du vet var du kan köpa det är aldrig dumt=) men där kan jag ej hjälpa dej =/ p.s. ledsen för ändringarna var så många stavfel. d.sSenast ändrad av xander | 13 september 2008 | 09:56 Senast ändrad av xander | 13 september 2008 | 09:59 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 13 September , 2008 Kolla på http://solteknik.se, där finns en massa sjökort Verkar inte som om den sidan funkar.... eller också är det bara jag som har problem med den... Senast ändrad av Keddy | 13 september 2008 | 10:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 13 September , 2008 Är det papperskort du är ute efter? Jag köpte mina hos Metria via nätet sist jag köpte papper. Till GPS:n hittade jag sjökortet (samma region som du) hos Jakto.se, hyffsat utbud och rätt bra priser. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser