thomas_sundberg 1 Postad 9 September , 2008 Hej Är det någon som vet om man kan chroma om winshar? Jag har två Lewmar som chromet har blivit repit och börjat att släppa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Slurpen 0 Postad 9 September , 2008 jo men visst!Snacka med Björn på GBG Förnickling. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Comfort4 89 Postad 9 September , 2008 Hej jag kromade om mina för 3 år sedan ,med ett jättebra resultat , de lade på lite tjockare lager än standard så att det skulle hålla lite bättre .kan rekommendera detta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eilean 3 Postad 9 September , 2008 Bara litet nyfiken - vad handlade det om för pengar, på ett ungefär!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Comfort4 89 Postad 11 September , 2008 ca 1000 kr för bägge två ,tyckte det var okej pris //Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tocce 0 Postad 12 September , 2008 Är det nån som vet om det går att croma detaljer som sitter fastmonterade på båtan? Eller om det finns nåt sämre dock (dock bättre än att inte göra nåt) alt som man kan göra själv om det inte går att ta lös detaljerna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 12 September , 2008 Nån gång har jag hört om elektrolys med nån pensel med ström eller så har jag drömt. Skulle tro det lutar mer åt att skruva loss detalerna och slippa få hela båten i elektrolysbadet. Har det skruvats dit måste det gå att skruva loss. Det är alltid en trolig ansats. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tocce 0 Postad 17 September , 2008 Det är mina mantågs-stötor som jag vill kroma om men som det är nu så är dom svetsade direkt i skrovet. Dessutom är det 2 rör(ser ut som rör som är kapat till ett u och ligger som list) som ligger insvetsade som detaljer i akterspegeln, där den går över till skrovsidan. Senast ändrad av tocce | 17 september 2008 | 12:59 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser