ubbe62a 0 Postad 8 September , 2008 Ja så börjar det bli dags att ta upp båten, o inte har det blivit möe använt heller, jag tror jag får ihop 7 övernattningar i år. jag har haft en del krångel, det började med en sönderfrusen motor (b20) så då fick jag bygga en ny, då fick jag överslag i elsystemet (på motorn) när det var fixat o jag och sonen var ute o åkte så gick gas/växelreglaget sönder som jag jagar delar till nu . Nu tror jag på troll för det måste bo en hel jävla familj i min båt. Ja ja det måste bli bättre nästa år eller vad tror ni. eller har ni några ännu jävligare historier. Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 9 September , 2008 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 9 September , 2008 Flipper And the 8 Trolls? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 9 September , 2008 He he!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scopett 0 Postad 12 September , 2008 Förr va de värre, fast jävligare Men så så här jävla illa har det ta mej fan inte varit dåligt /sp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser