Scopett 0 Postad 8 September , 2008 Nu blir jag lite stött har under ngra år läst men aldrig varit medlem så går man med och blir -landkrabba Jag har varit på sjön i olika sammanhang sedan jag var liten blir lte stött alltså När går man från stadiet landkrabba och vad betyder dom olika graderna Samt vad f-n är en moderator /sp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 8 September , 2008 1) Skriv en massa inlägg så blir du snabbt befordrad. Inte nödvändigtvis bara seriösa sådana.. se bara på mig 2) Moderator finns inte längre p åMG. Men det är en person som ska försöka hålla ordning på skutan, se till så att det inte blir en massa off-topic eller påhopp eller förstörda trådar. En bra grej på många forum, men inte alla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scopett 0 Postad 9 September , 2008 Så man blir mer erfaren av att skriva en massa inte nödvändigtvis matnyttiga grejer Kul ! Framåt sommaren borde jag vara erfaren nog att segla jorden runt !! /sp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 9 September , 2008 Haha, keep it up, så äger du snart en flotta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scopett 0 Postad 9 September , 2008 Jovars nu är man kadett någon som vet hur man får tag i ett begagnat hangarfartyg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 9 September , 2008 Kolla Blocket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peaky 0 Postad 9 September , 2008 Skriv en massa DöSnack Senast ändrad av Peaky | 10 september 2008 | 00:04 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 10 September , 2008 Så här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 10 September , 2008 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 10 September , 2008 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scopett 0 Postad 10 September , 2008 Hmm ja ja lika bra att rätta in sig i ledet då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 September , 2008 Fan sp, du är ju redan kadett.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 10 September , 2008 Skapa ett ämne så du får en massa mothugg och sedan så är det raka spåret. Spelar inngen roll vilken grad du har för den ger ingen rabatt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 10 September , 2008 Kolla här http://www.maringarderoben.se/forum/index.php?topic=3459.msg47709;topicseen#new Du åxå Urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 11 September , 2008 Haha, det här fick jag Janne. VARNING! Ämnet eller tavlan du letade efter verkar antingen inte existera, eller så har du inte behörighet att komma åt dem. /U Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 12 September , 2008 Har jag tappat bort mig ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 12 September , 2008 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 12 September , 2008 Vad är det för mening med att stiga i graderna? Det är ju en massa militära grader. Dom behöver inte jag! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 12 September , 2008 Åja, de kan nog vara bra att ha. Jag såg på bron över floden Kvai här om dagen och befälen behövde inte arbeta, bara de utan grader. Jag vill inte bli skytt för varför gräver man skyttegravar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 September , 2008 Admin, admin, döp om honom till översköterska istället Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scopett 0 Postad 12 September , 2008 Jodå det gick fort Börjar undra om någon ligger och läser all trafik och fixar sånt som man klagar på, hemska tanke. Storebror ser dig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 12 September , 2008 Hellre det än kommendör Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 12 September , 2008 Hehe. I filmen morrhår och ärtor tror jag det va, kallade sig Margareta Krok Konsultinnan för att hennes framlidne man hade varit konsult Henne gillade jag som skådespelare och en stor profil i svensk filmhistoria Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 September , 2008 ja,nej...nu får jag tänka ett tag..............................konsultinnan stig.h. nä, fan heller! han är komendör, punkt slut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 12 September , 2008 haha, ja så kan man tolka det, eller. Men det var fel. Vad blir frun då? Kommendörinnan haha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 13 September , 2008 Kommadoran? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 13 September , 2008 Ja eller kommen-dörskan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 15 September , 2008 Egentligen har vi ingen drottning utan en Konungska Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 15 September , 2008 Jag som alltid trott att det var henne man pratade om när man snackar om att nu är det liv i eller på kungsan - Har du varit på Kungsan och trängts? - Eller, kungsan är underbar på sommarn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 15 September , 2008 Nä det har jag inte. Kungs Ann. Smakar det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser