Ivarboatboy 0 Postad 5 Maj , 2012 admin,jag vill bara stiga lite i graderna så ta inte detta som skräp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivarboatboy 0 Postad 5 Maj , 2012 jag är rätt ny på maringuiden o skukle gissa att det går åt 45 inlägg för att stige! t tjo! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivarboatboy 0 Postad 5 Maj , 2012 äh,det går inte nu,jag är vettig istället Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivarboatboy 0 Postad 5 Maj , 2012 äh,det går inte nu,jag är vettig istället Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 10 Maj , 2012 Tålamod är ett måste. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 Maj , 2012 På den här sajten är det mycket viktigt att man har tid och tålamod.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Off_shore 0 Postad 23 Maj , 2012 Sjösatt och klar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Off_shore 0 Postad 23 Maj , 2012 Eftersom båten ligger i vattnet kan jag inte vara en landkrabba. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser