Westfjord26 9 Postad 24 Oktober , 2008 Vad gör du själv här om du inte tycker det är trevligt och gemytligt här? du saknar oss ibland....din gamle buse! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 24 Oktober , 2008 Måste ju se om det rör sig nåt i denna graven... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Madrassen Postad 24 Oktober , 2008 Jodå, nog är jag nykter alltid. Här är det väl närmare X 1000 ändå- Men hur många ggr är det på/i garderoben? Inloggade är ju en sak och medlemmar är en annan. Oavsett så ledsnar man med att snacka med samma tre i oavsett forum, är det inte så? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 24 Oktober , 2008 hahaha Är det fler o prata med här menar du ??? hahahahaahahah Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 Oktober , 2008 Jo det verkade vara väldigt intressant om man kollade sista 50 inläggen!Allmänbildande o mycket fakta.Ha en bra dag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Oktober , 2008 Vojne... hahahaha... Du var då smart !! hahahahaha... Vad ska man säga ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 Oktober , 2008 Jodu vad skall man säga.Det är väl bara att rekommendera oss idioter på Maringuiden att idag 081025 kl1650 att gå in på maringarderoben.se o klicka på sista 50 inläggen o kolla vad som definieras som att man är smart. Ha en bra kväll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Oktober , 2008 Trodde du pratade om forumet Hej på dig själv !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 Oktober , 2008 Vilket forum menar du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Oktober , 2008 Finns väl bara ett forum Det du kollat i kallas shoutbox Har du tagit upp skutan eller ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 Oktober , 2008 Vet inte vad man skall kallat,Den ligger på land iallafall som du ser på bilden,Går det att konservera skiten tror du.åtminstone över vintern,funderar på att plasta skiten men det ska u inte vara bra,hur tycker du? Undrar om Bosse vet va det ska vara för stift till maskin?Jaja mycket med det elektriska ,tror jag försäkrar skiten o ger upp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Oktober , 2008 Ser bra ut, kanske en lätt polering o byta remmen till generatorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 Oktober , 2008 Dusom är gammal i branschen har du ngt nummer jag kan gå på Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Oktober , 2008 112 brukar hjälpa, fråga sen efter psykvård... Det har räddat många, mig oxå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 Oktober , 2008 Den var bra och genomtänkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Oktober , 2008 Det är allt jag säger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 Oktober , 2008 Det är inte vad man säger som är poängen utan vad man menar............. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 Oktober , 2008 Hej igen undrar om du menar att det är allt. Jag skall besöka dina hemtrakter i mitten på December närmare bestämt Hovrätten så var det sagt.. Skulle vi inte kunna ta en fika innan,efter vet man aldrig om det blir ngt av. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 Oktober , 2008 Kommer du från Rödeby...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 Oktober , 2008 FEL HÅLL.Men jag kan operera över stora ytor ett tag till I rödebyfallet har jag ingen åsikt .visserligen kan jag förstå skytten ifråga men!!!!!!!. OK i fyllan o villan är allt tillåtet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Oktober , 2008 Nu e jag ju ingen kärring o då menar jag det jag säger o inte säger en sak o menar nåt annat... Det blir ju bara gissningslek av det... Vi kan ta en fika, men jag tror du ballar ur på det !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 25 Oktober , 2008 Nu hänger jag inte med riktigt,ingen kärring o då menar jag det jag säger,så långt är jag med, sedan blev det för svårt för mig. sista raden förstod även jag,skall jag ta det som en invit? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Oktober , 2008 Du får ta det hur du vill, men läs igen o ta det som det står för det är så jag menar eftersom jag skrev det ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 30 Oktober , 2008 garderoben ja 4-5 bög-wannabes som säger mornn.. o natti..natti..puss..puss till varandra hoppas di alldrig kommer ut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 Oktober , 2008 Vad har du själv för nick där då? pussipuss Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 1 November , 2008 Mmmm godmorgon på dig gullet o puss puss oxå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 5 November , 2008 har di stängt dörra nu till garderoba? This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gandolf 0 Postad 5 November , 2008 Nä, jag tror att det är som den gången jag skulle in på Spy Bar. Dom sa att det var fullt, sen släppte dom in 10 st efter mig. Du har fel attityd sa dom till mig Senast ändrad av Gandolf | 05 november 2008 | 15:58 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 November , 2008 Å fan, riktigt förvånande............ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 7 November , 2008 o ja som har rätt atityd kommer in på spy bar men inte i bögbåset Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser