WaterWolf 0 Postad 6 September , 2008 Hösten är här men det går fortfarande att njuta av båtlivet. Att somna och vakna till ett höstregn är väldigt mysigt. Och att när man vaknar gå in och brygga kaffe och hämta morgontidningen och återvända till båten och bädda ner sig och lyssna till regnet som smattrar på kapellet och förruffen är enligt mig något av de bästa lördagsmorgnar man kan få Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 6 September , 2008 Nä, det är inte ett dugg mysigt. Hehe Regnet har stått som spön i backen hela dan, så vi sitter inregnade i båten och inte sover vi Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 6 September , 2008 Höst o regn! Usch o fy! Min båt är byggd för soliga och varma dagar! Hösten betyder bara en sak, nämligen att det går utför! Vinter, kyla och drivis står på tur... Vår och sommar ska det vara! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
WaterWolf 0 Postad 6 September , 2008 Jovisst är sommaren bäst;) Ville bara upplysa om att det trots hösten går att ha det mysigt i båten;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 6 September , 2008 Nog faen e det mysigt. Sitter just nu i aktern och knappar med en liten snapps vid sidan om. Regnar ute och det smattrar så gött på plasttaket. Åskade lite i fjärran för en stund sedan. Varmt och mysigt är det här, även om jag ligger i hemmahamnen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
WaterWolf 0 Postad 7 September , 2008 Låter som en ganska mysig höstkväll i båten i mina öron;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 7 September , 2008 Har varit o tittat till den lilla nu i kväll allt höstlungt själv drar jag till mallis på tisdag morgon mindre höst där.......hoppas jag 28 - 29 grader varmt och ett par tre dyk i pollenca helt ok mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 7 September , 2008 Du lämnar alltså båten helt ensam när du drar iväg? Vänta bara! Hon kommer att hämnas till våren med motorstopp, läckage och värre saker Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
WaterWolf 0 Postad 8 September , 2008 Var på Mallorca förr förra veckan! kanonväder! runt 32-34 om dagarna och 26-28 i Medelhavet;) Trevlig semester... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 8 September , 2008 Var ute en sväng idag......drog 15 makrillar, intog sedan en vik där jag lagade lite lunch....kanon att vara själv ute. Dom flesta jobbar men idag var jag ledig. Hoppas på sol i helgen så jag och 2 polare samt ungarna kan vara ute fredag till söndag.... Bästa tiden är hösten, så stilla då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser