Gedda 24 Postad 9 Juni , 2004 Hej jag har en septik tank på bortåt en 200 liter. och varje gång jag spolar(handpumpning) så kommer det en odör ur avluftningen som går ut i skrovsidan ovan vatten linjen. ge mig råd. HUR minskar jag lukten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Nissed Postad 29 Juni , 2006 Slang från avluftningen ner under vattenytan? //Nisse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 29 Juni , 2006 Sätt in ett odörfilter på avluftningen. /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 29 Juni , 2006 tänka sig! efter två år får man svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
errol 0 Postad 29 Juni , 2006 Har du löst problemet tidigare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
basdanne 0 Postad 30 Juni , 2006 hyfsat gammal tråd att sparka liv i.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
d88-jwn 0 Postad 30 Juni , 2006 Kolfilter? Är det någon som använder det och kan tala om om det funkar? hej/Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser