PejPej 0 Postad 9 Juni , 2004 Vill komma i kontakt med Ägare eller andra som har information om Ansö 31:or har en origgad som jag fått info om kan vara en avkortad Ansö 39-41 fot jag upplever själv att den är bredare samt betydligt högre än de Ansö 31:or jag hittat själv. Har skaffat rigg till den men är osäker om jag skall rigga den. den skall ju egentligen vara ketchriggad men jag är osäker om hur den kommer att bete sig eller om det är för lite barlast i den.den sticker 1,30 i dagsläget Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ingemar Stålberg Postad 11 Juni , 2004 Bifogar en scannad bild på ketchriggen, har själve en Ansö31 som är slup-riggad. MVH/Ingemar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ingemar Stålberg Postad 11 Juni , 2004 Bifogar en scannad bild på ketchriggen, har själve en Ansö31 som är slup-riggad. MVH/Ingemar 070 225 4792 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ingemar Stålberg Postad 11 Juni , 2004 Bifogar en scannad bild på ketchriggen, har själve en Ansö31 som är slup-riggad. MVH/Ingemar 070 225 4792 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PejPej 0 Postad 12 Juni , 2004 Hej ingemar ser härlig ut jag har sett din båt på nätet tidigare jag tycker den ser betudligt lägre ut i vatten linjen hur djupt sticker den ?? Pelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ingemar stålberg Postad 14 Juni , 2004 Hej Pelle, Ja visst är det härligt med att vara båtägare! Min Ansö sticker 1,5m under vattenlinjen lite mer än normalt men hon väger 6100kg. MVH/Ingemar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PejPej 0 Postad 14 Juni , 2004 Hej Ingemar då sticker din ca 2 dm djupare än min den rullar mycket lätt då vågorna komer in från sidan tror du att den är för dåligt barlastad ?? Den sticker ca 1,30. Jag ska lägga in en bild så kan du se skillnaden Tack för svaret Pelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ulf Karlsson Postad 7 September , 2004 Jag äger en slupriggad 31 med inbyggd salong Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyulka 0 Postad 17 December , 2004 :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :x-mas: :roll: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PejPej 0 Postad 19 December , 2004 Hej kul att se din har du lite fler bilder från sida och interiör har fått information om att min kan vara en kortad 39:a min ser bredare ut. Tack för svaret Pelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser