5756 1 Postad 3 September , 2008 Nu har det gått två dagar sen jag anmälde att tråden billig 2-taktsolja pajjade. Jag ringer och dom skall fixa det så fort det går.... Men den är ju fortfarande paj... Skall jag starta om den eller skall jag vänta? eller skita i villket... /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 3 September , 2008 2 timmar senare 33 visningar å inget svar......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 3 September , 2008 Är det den här tråden du menar? http://www.maringuiden.se/forum/;thread=248094 Jag kan inte se något konstigt med den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasker 76 Postad 3 September , 2008 Tråden verkar funka vad jag kan se.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 3 September , 2008 Ja!!!! se på f*n den är up and running igen!!! Kan dom inte ge en notis om att domhar fixat det? Eller vill dom jobba i det tysta..... Tack MG !! /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser