gnagis 0 Postad 2 September , 2008 Nån som vet vart säkringarna sitter i en SeaRay 200CC -89 ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 2 September , 2008 ...säkringar till vad ?? På min satt säkringarna under knappen till dom olika ''sakerna'' ser ut som en svart tryckknapp på panelen. När säkringen löser ut så poppar en knapp ut ... inge vidare lösning , men så gjorde man då ! Har du klapp eller så ,så ska du nog byta till en vanlig glassäkringshållare ,borde nog passa i samma hål som den 'gamla'' sitter i ...?!?!?! Är du med ...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gnagis 0 Postad 2 September , 2008 Jag borde varit mer tydlig i min fråga. Säkringar till t.ex trimplan, drev. Dom övriga sitter under respektive knapp,som du nämnde Jocke, på instrumentbrädan.(vindrutetorkare, lanternor o.dyl) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jaww 2 Postad 2 September , 2008 Hej, På min 220 sitter det en del säkringar i motorummet på höger sida. De sitter i inkappslade säkringshållare så det ser inte ut som en säkring men den finns inuti. Mvh/Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser