nyfiken11 1 Postad 2 September , 2008 Hej har en 40 motor i en Flipper850 som ska bytas ev mot en kad 42,vet någon om jag kan montera kad42 mot 280dp som jag har idag? Med hopp om svar MVH Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gonil 10 Postad 2 September , 2008 Hej Magnus. Jag tror att det ska fungera men det kan säkert andra svara på. Däremot vet jag att de finns de som monterat in en kad42 i en flipper 850 men då måste man ta lite utrymme från toan för att få plats med kompressorn. Jag var inne på att sätta in en kad42 i min båt men det blev en AQAD41 istället med ett DP-D drev. Titta på www.flipper850.se så finns lite bilder på ett motorbyte till en kad42. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyfiken11 1 Postad 2 September , 2008 Hej Göran du är ett levande uppslagsverk. Undrar hur mycket som krävs av toaletten,kanske bättre att titta vidare på 41 motorn. Tack för alla tips. Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 553 Postad 2 September , 2008 Jag vill minnas att drevlyften krockar med laddluftkylaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser