Icesteppe 0 Postad 30 Augusti , 2008 Nu får du väl sätta igång och jobba lite. Snart är ju varenda tråd låst. Och det är inte bara nygammal medlem du behöver huta åt även om han är den som ursprungligen fått känslorna att svalla. Forumet är väl inte till för att vädra gammal fiendskap eller personliga motsättningar. Enstaka övertramp gör vi väl lite till mans, men det här är löjligt. Relativt ny på MG //Ilkka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jesper-Visby 10 Postad 31 Augusti , 2008 Håller verkligen med dig. Fullständigt idiotiska svar, raderade inlägg och låsta trådar. Om MG skall behålla sitt attraktionsvärde behövs det nog ett kraftfullt agerande mot vissa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 31 Augusti , 2008 Till er som är nya här på MG, kan jag berätta att exakt samma händelse som nu, har inträffat vid flera tillfällen tididare. Att många av de som varit med ett tag, nu blir så förbannade beror på att det är samma person som återkommer gång efter annan och ställer till ett jävla liv. Sedan lämnar han MG och det blir lugn och ro igen, men inte för alltid, han kommer snart igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 31 Augusti , 2008 Har varit med på MG tillräckligt länge för att se dessa som vill förstöra. Finns de som lämnat eller kraftigt dragit sig tillbaka samt några som bytt namn. Vägrar acceptera att det finns vissa som ska förstöra. Kan aldrig acceptera att man skriver massa skit och sedan försöker dölja det genom att radera inläggen. Kravet är stort på dig Moderator att agera och gör det NU! ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 31 Augusti , 2008 Sorry, Moderatorer finns på andra forum men här på MG blev dom inte särskilt väl mottagna av en del. Rapportera inläggen istället, så får nån site.admin ta tag i det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mellan 0 Postad 31 Augusti , 2008 Tja, när man ser på första sida på forumet så är det tre låsta trådar. Två som Westfjord26 startat och en som Anemos startat. Det är bara trådskaparen och admin som kan låsa trådar. Det fanns under en peiod moddar på forumet men tyvärr var inte fingertoppskänsla ett av kriteriet för att få jobbet. KillerBoo var väl rätt OK Terrafobica som skriker högst är rätt bra på att förstöra trådar själv. Ofta med ursäkten Förlåt, kunde inte låta bli typ Tänkte sy på älgskinn på min ratt. Är det någon som gjort det själv. Var köper man skinnet, hur syr man fast det. Ps. Jag hade träslöjd i skolan Ds. Mvh Snickaren Terrafobica svarar Sy en i pittskinn istället, det är lättare. Då kan du sy på det lite slappt och hängande, men så fort frugan din tar över styrandet så stramar det till sig. Lite fjortissnack över det hela. Jag tror inte Trerrafobicas rattmuff stramar till sig när en dam tar över rodret Anemos, Arvo har varit med länge. Alla som varit med ett tag känner honom. Den som vill tjafsa lite har ett tacksamt offer. Den som inte vill bråka låter inlägget vara obesvarat. Om de uppgifter jag har om Arvo stämmer så har han nog under sina drygt 70 år tillbringat mer tid på sjön än de flesta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 31 Augusti , 2008 Jag gillar också ANEMOS.... ang. uppgifter, finns det fler,är man med ? Kunde inte låta bli. ljuset o kablarna däruppe kan jag inte hjäla dig med. kunde inte låta bli. Ha en bra kväll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 1 September , 2008 Du har dåligt minne Mellan! Tycker du ska rannsaka dig efter vad du kläckt ur dig här på MG, för få har nog skrivit så stinkande inlägg som du genom åren. Kollar man i din sjöbod vad du skrivit finner man konstigt nog ingenting, hur kan det vara raderat? Men efter ett par sökningar så finner jag en massa dumheter som jag kan publicera här om du vill. Din allra första tråd här på MG för drygt två och ett halvt år sedan var så full av kränkande kvinnoförakt att MG själva raderade den, men spåren av den finns kvar. Dessutom funkar dina antydningar om sexuell läggning dåligt på mig, det är bara lågt, faktiskt lägre än Glocalnet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mellan 0 Postad 1 September , 2008 Tänkte sy på älgskinn på min ratt. Är det någon som gjort det själv. Var köper man skinnet, hur syr man fast det. Ps. Jag hade träslöjd i skolan Ds. Mvh Snickaren Terrafobica svarar Sy en i pittskinn istället, det är lättare. Då kan du sy på det lite slappt och hängande, men så fort frugan din tar över styrandet så stramar det till sig. Lite fjortissnack över det hela. Jag tror inte Trerrafobicas rattmuff stramar till sig när en dam tar över rodret Det var inte jag som började med sexsnacket det var du. Tror du verkligen att det fungerar? Är det ett seriöst svar på en fråga? Man kan förstöra trådar på många sätt. Matteus 7:3-5 Huru kommer det till, att du ser grandet i din broders öga, men icke bliver varse bjälken i ditt eget öga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 1 September , 2008 Japp! Här kommer bibelcitaten igen. Vill du att jag gräver fram några från din barndom här på MG? De finns där och är tack och lov inte raderingsbara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 2 September , 2008 hej steve Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 September , 2008 Nu gällde ju inte det här Anemos, utan Melwin alias mellan alias, ja vem vet hur många alias han har. Han har skrivit rejält med dumheter här på MG, och nu ska jag avslöja vem som döljer sig bakom det namnet. Börja med att klicka på den här länken. Där har jag skrivit in sökordet Melwin Då dyker det upp 12 trådar som namnet Melwin förekommer i. Tråd nummer 3, ordens betydelse är som ni ser startad av mellan. http://www.maringuiden.se/forum/;searchstr=Melwin&forum=0 Klicka på den tråden. Då kan ni se att trådstartaren mellan helt plötsligt har bytt namn till en mer känd person. Intressant. Senast ändrad av Terrafobica | 03 september 2008 | 14:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 3 September , 2008 Fick mail av en medlem som att jag var på tapeten igen, nog verkar det som om terrafobica har fobier igen...garvar. Gör det enkelt för dig terra, ring guiden, så kan dom upplysa dig om att det inte är jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 4 September , 2008 Tråden flyttad till DöSnack. Ta det lugnt det finns inga moderatorer på maringuiden, rapportera alltid oseriösa inlägg! //Siteadmin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 4 September , 2008 Hur kan den här tråden innehålla MINUS tolv inlägg?!! Är det anti-inlägg, ungefär som antimateria vi talar om? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 4 September , 2008 Anti-inlägg? Ja, helt riktigt...... Anemos..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 4 September , 2008 Äh, låt grabben va! Kanske har han skrivit en del skit, men en del påhopp är ju rent löjliga, som att han klipper en massa info från andra sajter och svarar med. Vem gör inte det ibland? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DoctorEnosPork 0 Postad 4 September , 2008 Jag tror man ska tolka det som negativa inlägg. Nu är det bara 8 negativa kvar efter mitt positiva. Nytt poängsystem på gajden så ingen ska stiga i graderna oförtjänt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 4 September , 2008 Det blev lite fel vid uppdateing av statistik.en Detta är åtgärdat nu. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bregott_22 0 Postad 3 Oktober , 2009 Vad är tillräckligt länge ca 47 inlägg eller kanske 52 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 Oktober , 2009 Moderator kom igen!!! 19 1110 09-10-03 23:49 av -somena- Moderator kom igen!!! 19 1110 09-10-03 23:49 av -somena- Hur kan det stå att en medlem har svarat sist, men så finns det inget svar? blir det så om man raderar sitt sista inlägg i en tråd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-somena- 0 Postad 11 Oktober , 2009 Min vän Westis, reta inte upp dig i onödan. Söv Gott !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 Oktober , 2009 Änna vetgirig vetladu...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser