Westfjord26 9 Postad 29 Augusti , 2008 Som vi märker har ju en gammal medlem vaknat till liv igen och förstör i princip alla trådar med sina inlägg, ta för vana att istället för att svara på hans inlägg citera dom så att det han har skrivit finns kvar, han raderar nämligen nästan alltid sina inlägg då han har retat upp folk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 30 Augusti , 2008 Vemm kann dät varra som gör på det vis? Int kann tet väl va nån från Vårt finlands granlannd? HI! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 30 Augusti , 2008 Det är fullt möjligt för de som sköter denna web att stänga av personer. Genom att kolla in ip-nimmer (den dator man sänder från) kan de stänga av tilgången till maringuiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 30 Augusti , 2008 Sagt och gjort fast i en annan mogen tråd. Råttan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 30 Augusti , 2008 Då hjälper det inte att bli medlem igen med ett annat namn om man använder samma dator? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 30 Augusti , 2008 Var står det om något bråk i den frasen??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 30 Augusti , 2008 Anemos, om du inte fattar att ditt sätt att uppträda irriterar övriga medlemmar och förstör på forumet så är det dags att du inser det nu. Maringuiden är ett fint forum som många uppskattar och vi vill inte ha folk som förstör här. Om du är en vuxen person så försök uppträda som en sådan. Skriva massa skit och sedan radera inläggen, omoget. ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sirba 0 Postad 30 Augusti , 2008 Nu vet jag inte vad det är för gammal medlem, jag kan gissa hans/hennes nick nu men vet inte vad han/hon har uppträtt under för nick tidigare. När det gäller att radera sina mindre lyckade inlägg skulle man möjligen kunna gissa att vederbörande skriver dem under påverkan av någon substans. När den påverkan går ur så kanske han/hon ser själv att inlägget inte var så begåvat som det föreföll när det skrevs. Och då tar han/hon bort det. Om så skulle vara fallet är det väl mest synd om den det berör och vi får väl helt enkelt försöka ha överseende med honom/henne. Hasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 30 Augusti , 2008 Håller med SIRBA vad beträffar överseende,Det finns ju fler som kan kritisera verkar det som Anemos verkar ju vara populär i alla fall det är ju många som läser hans inlägg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tittisturer 0 Postad 30 Augusti , 2008 Du kan få en halv support av mig, de som klankar mest på dig beter sig precis som de beskriver dig. Men varför inte låta bli att gå i klinch med dem? Man behöver ju inte sänka sig till en nivå som är lägre än den andra? De svar i de trådar som du svarat normalt i är i mina ögon helt OK och inte något enbart klipp och klistra som vissa antyder. Så länge det som man säger är rätt och inte faktafel så kan man väl knappast hängas för den typen av skriverier? Det var mina obetydliga åsikter....god natt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser