Anemos_ 1 Postad 29 Augusti , 2008 Ja, det är litet trist som någon skrev HI ! Jag har nu efter många funderigar tänkt att bli av med min lilla gummijolle MS Anemos II. Den officiella namnet är MS TUULI, eller på Sv. MS Vinden, därav från Grekiskan Anemos !! Den är Östersjöns Störta Svävare ! Den är till salu. Loa. 24,4 m Beam. 15,4 m engines; 2 st. Gasturbiner på 6000Kw vardera. Max fart:95 Toppfart hemlig Vapenbestyckning enl. kundens önskan ! Där har ni pojkar ett litet åk !! Ni kan och får diskutera om priset med mig ! Brochyr skickas på begäran ! Senast ändrad av Anemos_ | 29 augusti 2008 | 15:36 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anemos_ 1 Postad 29 Augusti , 2008 Vi har ochså en mycket mindre model, för medelSvensson, AIRJET 3000. Motor: Rotax912ULS, 100Hp Fart i sjön 85km/h på is 110Km/h För en mycket förnämligt erbjudande. Utan möjlighet till vapenbestyckning. (ja möjligen en kulspruta i takluckan ) den har inget annat döpt namn ännu, men vi säger MS Anemos III. Om ni undrar över priset, så är det ca. 60000Euro. (utan kulspruta ) Litet rabat till vännerna på MG, 10% Tag kontackt ! Kan skicka brochyr ! Senast ändrad av Anemos_ | 29 augusti 2008 | 15:40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 29 Augusti , 2008 Men du snälla. Ta och lägg ned nu!!! Vi är alla över 18 år här inne, el åtminstone de flesta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 29 Augusti , 2008 Sitter du nu och super igen Anemos?? Kan du inte låta flaskan vara? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 Augusti , 2008 Eftersom du har sådana problem med oss svenskar så följ då rådet att logga ut från forumet för gott!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 Augusti , 2008 (Med alla dessa äckliga Kungligheter,) Ja tyvärr, så är det !! ) Endast att vara en belastnig för skattebetarna ! Skattebetarna...är det någon ny koras eller, lär dig stava anemos! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 Augusti , 2008 Var så god! tack och adjö! Det var glädjande, hoppas nu att du står för ditt ord och det medverkande på MG är slut för alltid! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DoctorEnosPork 0 Postad 29 Augusti , 2008 Råttskit???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DoctorEnosPork 0 Postad 29 Augusti , 2008 Till vem svarar du egentligen på en gammal tråd, varken Rojan eller Roddarn och övriga, har inte visiterat MG på ett år Undras ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DoctorEnosPork 0 Postad 29 Augusti , 2008 Trams, från en jag vet inte din utbildning, själv är jag en ödmjuk civilingenjör från Chalmers i elektroteknik, så vad vet väl lilla jag om ström och spänning Människan är sådan ochså, ena sidan kallare och andra varmare HI !! Jag är nog en papegoja HIHI Senast ändrad av DoctorEnosPork | 29 augusti 2008 | 20:20 Senast ändrad av DoctorEnosPork | 29 augusti 2008 | 20:22 Senast ändrad av DoctorEnosPork | 29 augusti 2008 | 20:23 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 Augusti , 2008 Notera noga nu att herr anemos i vanlig ordning har raderat en massa inlägg! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 30 Augusti , 2008 Vore trevligt om nån ville radera Anemos själv också Eftersom Anemos visst kände för att köra med dubbel säkerhet gm att både radera och låsa så tänkte jag bara säga... Hejja Anemos, du är bara såååååååååååååååååå bra. Not! Senast ändrad av KillerBoo | 30 augusti 2008 | 16:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser