mercuryman 0 Postad 28 Augusti , 2008 Ska sätta tillbaka underdelen efter impellbyte men i vilket läge ska växelarmen på motorn vara dit vajern går?Tror nämligen att den är i fel läge,är rädd för att det blir tvärtom när jag ska köra!Har läst att en del har gjort det misstaget! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gunnaro 0 Postad 28 Augusti , 2008 Hej! Fick Du mitt medelande om reparationshandboken som jag har? Mvh gunnaro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mercuryman 0 Postad 28 Augusti , 2008 Nej Vad har du? //Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gunnaro 0 Postad 28 Augusti , 2008 Du mejlade mej betr reparationshandboken för Johnson 70. jag har ett ex om Du är intresserad. Du kan slå mej en signal på 08-542 425 71 i morgon i så fall. Mvh Gunnar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mercuryman 0 Postad 28 Augusti , 2008 ok jag ringer i morgon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser