lokarn 0 Postad 28 Augusti , 2008 http://www.blocket.se/vi/17783742.htm?ca=9_s Vad ska man titta efter, se upp med, tänka på?http://www.block.se/vi/17783742.htm?ca=9'> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 28 Augusti , 2008 Jag är definitivt ingen jänkeälskare... men ja måste tillstå att båten är mycket snygg...! Vad man skall tänka på är jag -när det gäller jänkare- inte rätt man att svara på, men svar kommer med all säkerhet från våra jänkeägare här på forumet... Men snygg är den, mycket snygg! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 28 Augusti , 2008 Hallåj Som gammal Searayägare så tycker jag att kvalité är riktigt fin. Det är mer frågan om hur båten är skött. Det dyra biten är ju motorn, det är en bra motor och den räcker till för att driva båten. Men kontrollera så den är väl servad. Kontrollera även drevet, det framgår inte i annonsen vad det är för drev. Är det ett alfa så kan man va lite extra petig då dom kan gå varma. Kapellet är ju i princip nytt så det ska ju inte vara några problem med det, kan ju annars kosta en del tusen för ett nytt. Kan inte komma på nå speciellt ut över en genomgående besikting men det gör man ju på allt man köper. Ett vanligt funktionstest på allt. Kolla oljor så den inte är tex mjölkig i drev Vad är det för toa, om vatten toa, finns det så man kan tömma den via sug. Är lag på att det ska finnas vi nyinstalation. Inte kul att behöva tömma i havet om man är miljövän Jadu, det kommer nog mer från andra medlemmar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 28 Augusti , 2008 Hej, Se inte ut att finnas någon båge i aktern för att få ståkapell hela vägen bak. Har du inte det så kan du inte utnyttja sittbrunnen vid regn eller dagg på ett normalt sett utan kan bara använda den förliga soffan. Oftast så läcker rutorna vid infästningen mot ramen (runt & under) men detta avhjälps lätt med sikaflex. Sprickor i gelcoaten runst infästningar är ganska vanligt på lite äldre modeller, stökiga att fixa men har man tid och kunnande är det ju bara att pruta Kollas också om kapellet är sytt i Usa eller Sverige, kapellen anpassade för Usa krymper i den svenska kylan och gör att dom är svåra att få på och ofta läcker vid dragkedjorna. Detta va lite tankar om saker förutom drivlina. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThomAh 0 Postad 29 Augusti , 2008 Jag skulle verkligen kontrollera att jag var anständigt klädd när jag tog bilderna för försäljning - se bilden från ruffen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 29 Augusti , 2008 Men hon är ju klädd iaf... reagerade oxå på det när jag såg annonsen... Fast det kanske är ett lockbete för att komma och kolla på båten fysiskt... om det är hon som säljer den... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 29 Augusti , 2008 Det var en väldigt snygg båt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 30 Augusti , 2008 sånt händer även den bästa kolla nog på bilden för lite antikmöbler till salu säljaren syns i speglen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 30 Augusti , 2008 Hahaha den va bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThomAh 0 Postad 30 Augusti , 2008 Haha, Nitikalord Är det ett självporträtt kanske? /thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser