Gå till innehåll
måndag 23 december 2024
Fredric_sthlm

Hur många båtdagar har du i år?

Rekommendera Poster

Själv har jag sju övernattningar och ett par dagsutflykter. Lite mitt eget fel också som gick med på damens krav på utlandsresa, preciiiis när solen var här och som varmast.

Med förhoppning om brittsommar i helgen...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har jobbat hela sommaren.. :-(   så det har bara blivit 5 gånger på sjön ännu.
Hoppas på en fin höst med mycket fiske istället!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi hade 21 övernattningar och båt dagar har jag ingen koll på.Nu kommer det förmodligen inte bli några fler i år då vi sålde båten igår.Hoppas iaf på att de blir finväder framöver så alla andra båt kollegor får en bra avslutning på båtandet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

23 hitils, SMHI lovar högtryck till helgen = så än är det förhoppningsvis inte slut!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sju övernattningar, men diverse dagsegling, så det känns som att jag har hunnit vara ute en del ändå.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Köpte ny båt vecka 30. å tills nu 34 dagar(30h).

/jonas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

13 nätter och 6 heldagar och då har jag bara en daycruiser, känns rätt bra utnyttjat

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är ännu så länge upp i 5 båtdagar och 2 övernattningar, å andra sidan så vara planen att båten skulle stå på land i år eftersom vi har så mycket annat att göra. Jag ser mina båtdagar i år som en bonus. Att de flesta av våra dagar dessutom tillkom under sommarens varmaste period känns inte alls fel.

/Wahlis

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

4 Veckors semester = 29 nätter på raken. Innan dess hade vi 10-15 nätter på helgerna och efteråt har vi hittills bara haft 4 nätter, men vi hoppas på fler.

//Janne

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tja, det blir troligen inte så många övernattningar  till i år men men några över 60 kommer vi allt upp till. mvh/Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En del verkar sova mycket i båten, själv tycker jag att min båt på 24 fot är i minsta laget för att vara ute en längre period. Har ni som sover många nätter i båt stora båtar?

/Wahlis

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

1 övernattning, 335 Nm på gps:en hitills i sommar. Det blir förhoppningsvis ett par till övernattningar nu när jag bytt båt.

/Niclas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag å tant Frugan har en 24, och det är alldeles utmärkt för oss med övernattningar o s v... 10 nätter ett antal dagsturer hittills... blir säkerligen fler innan den går upp i höst...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hallåj

Jag har nog hunnit med ett 30tal dagsturer. Ut å badat, åkt och ätit, wakeboard m.m

Frugan vill tälta några nätter med herregud. Vi lever ju i tjugohundratalet hehehe

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Omkring 15 nätter och några dagseglingar. Blev inte riktigt som vi hoppats med vädret i år. Mennu blir helgen fin här på väst och lördag-söndag med en övernattning. Mycket släpande med mat och grejer men det kan det vara värt.

Svaga vindar och soligt ser det ut att bli.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bra jobbat! Vi klarade av 22 övernattningar i rad, med två småbarn och diverse gäster ombord... Men det funkar på 32 välplanerade fot, akterruff och stor förpik. Men sen dess - REGN! Men vi hoppas som många andra på ett par bra helger framöver...

Senast ändrad av PatrikMBK | 27 augusti 2008 | 15:19

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

36 nätter varav 28 i rad det har varit en kanonsemester och förhoppningsvis några helger till

prickade finvädret exakt

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

25 nätter och några dagar därtill. Med det här skitvädret blir det väl inte många fler. 26 fot dubbelruff.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

I år har det bara blivit 32 nätter 660 sjömil hittils så fjolårsrekordet e långt borta med 70 nätter o 925 sjömil!

Båten e en Contrast 33

Mvh Marko K

post-5635-1394235599,04_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

15 övernattningar, 25 fot. hoppas på några till...Glad

//Erik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hittills 23 nätter varav 19 i sträck - 4 personer på 23 fot....

/Christian

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

21 nätter under semestern hitills en till. Kanske 1-2 nätter innan det är dags att påbörja hösten/vinterns projekt. 30 fot.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

39 dagar & övernattningar, 654 dist, tankat 940 liter disel, 57 motortimmar, 12 kn i snitt .... typ ..... ska ut i helgen så det blir väl 50 distans till .... mats

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

44 nätter, 21 fot, ca 1300 distans. 39 nätter för grabben, har en 5-åring som vägrar sova hemma... Glad

Blir nog några nätter till, men nu börjar det bli kallt i norrbottensskärgårn, har ingen värmare...

post-25974-1394235599,1078_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...