TeamHurt 0 Postad 23 Augusti , 2008 Hej visste inte riktigt vilket forum som passade så jag lade det här. Jag har tittat på ett gasreglage som jag gillar mycket. Problemet är att det bara är enfunktions modell. Jag skulle vilja ha ett liknande fast med 2 funktions istället. Alltså en spak för växel och en för gas. Och om man ska köpa et sådant blir de svindyrt. Ursäkta språket. Det jag har tittat på är ett sådant som på bilden. Är det några som har något tips på en konstruktion . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AM2010 6 Postad 22 Juni , 2011 Kan du göra ritningar i autocad? Om ja, fotografera och designa själv. Själva tillverkningen går nog på en 5-6000 spänn hos en mekverkstad. Svart. Eller ta en genväg via ett varv. De brukar ha en skrothög att fynda i. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Juni , 2011 Ja, han har åtmonstone haft 3 år på sig att lara sig CAD Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AM2010 6 Postad 22 Juni , 2011 Ja, haha, jag såg det sen. Att det var ett tag sen. Men det är väl enklare att köpa trots allt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 23 Juni , 2011 Betydligt enklare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser