sigge_1 50 Postad 22 Augusti , 2008 Jag vet att vi är på ett båtforum men jag tänkte att jag skulle skaffa mig ett vinterprojekt att greja med och som jag kan åka ned till båten med nästa sommar. En vespa av äldre modell 50cc hade ju varit coolt, gärna renovera under vintern och lacka i samma färg som båten.. Om någon känner någon som har en gammal vespa stående i garaget så hojta till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 22 Augusti , 2008 Finns många på blocket !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 232 Postad 22 Augusti , 2008 Men... båten ÄR ju ett vinterprojekt..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 22 Augusti , 2008 Det är sant att det finns många på blocket men jag vill inte lägga 12-25tusen. Tänkte mig en lite mindre summa. Det är också sant att båten är ett vinterprojekt men nu har jag bytt allt som kan bytas så nu har jag inte så mycket att meka med vad gäller båt.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 22 Augusti , 2008 Finns för 6000 också men man får väl betala vad marknaden är beedd att betala. Tror inte att det ges bort saker här på maringuiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 24 Augusti , 2008 Släng ut en köpes annons på fyndtorget i lokaltidningen eller land, ica kurien mm så kanske någon gamling svarar som inte följer blockets upp haussade prisutveckling. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser