Gå till innehåll
torsdag 13 mars 2025
RCarlsson

"Bättan" skall ersättas av MC

Rekommendera Poster

hej hopp..

JA nu är beslutet tagit att vi skall sälja vår båt.Obestämd Jag var inne på det redan förra året när jag såg tendensen hos våra barn, men tänkte att dom åker nog med några år till....

... så blev det inte, inte ens i år.. utan jag och sambon har åkt själva hela sommaren... kul i och för sig, MEN...

..vi har nu bestämt att vi ska ta upp vårt gamla intresse som vi fick lägga på hyllan när barna var små - köra MC.Cool

Då 'marknaden' är svårbedömd i år så provar vi att sälja båten via budgivning. klicka på bifogad länk så kommer du till annonsen på MG med många bilder.

http://www.maringuiden.se/data/marinborsen/annons.php?s=1&id=32633

( vi har tillgång till en styrpulpetare, så vi lämnar inte sjön helt, men att har både stor båt och var sin MC fungerar inte för oss)

//RC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ja den finns på blocket också

http://www.blocket.se/vi/17368682.htm?ca=15_s

För att inte blir överhopad av extrema skambud så kanske man kan säga att ni bör ha skambudet 200'000:- som ett absolut lägsta bud - och vara seriösa om ni ska lämna bud (stå för det)

Ej Byte, då vi redan hittat de motorcyklar som vi vill ha.

/RC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Intressen kommer och går. Jag har gjort precis tvärt om. För ngn månad sedan sålde jag iväg min gsxr1000 och köpte istället en segelbåt. Så är livet ibland. Får se hur svårt abstinenten blir till nästa vår... Än så länge ångrar jag inget. Oavsett så tycker jag man skall se hur mycket man använder det (om man nu inte har hur mycket pengar som helst så att man inte behöver bry sig om den saken).

Jag kände mig mätt på mc och ville ha något som hela familjen kan ha roligt med. Både mc och båt kostar ju en och har man begränsad budget så får man prioritera.

Lycka till med försäljningen och med mc. Vad kör du för modell?

/Pär

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

visst är gixxer 1000 ball... JÄVLIGT ball...men jag VET, att då blir jag inte så mkt äldre !!!Rynkar... duvet.. undra hur fort den här går, tanken!!

..Just detta har jag vetat i många år så jag har bara kört customcyklar och sist hade jag en Intruder 750 -86:a... lite skakig å inte alls bekväm att köra över 110 med... å så lever jag Glad ännu...

Tjejen är väl lite mer åt sport hållet - typ vägrar sätta sig på en custom, så förr hade hon en XJR 600, men det blir nog typ R6, eller en fireblade 900 el. liknande för henne... jag är nog inne på en worrior 1700....

Vi var i precis ditt läge för några år sedan, 3 barn & 2 bågar = inge bra. Så då sålde vi dom och min gamla båt och köpte denna så hela familjen plus kompisar till barna får plats. Det har varit jättebra i några år.. men den största är 18 år och sambo, nästa är 15 år med EU-moppe, och den 'lilla' är 11 men hon vägrar åka med utan dator och 2 kompisar = vi blir själva iallafall.... och då vill vi köra lite båge ett tag.

/RC

Senast ändrad av RCarlsson | 22 augusti 2008 | 06:43

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...