Bella440R 0 Postad 21 Augusti , 2008 Hej, vad gör jag rent mina komfortstolar med? De är väl av nån galontyp tror jag å självklart vita.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sungam 1 Postad 21 Augusti , 2008 För att göra rent galonen kan jag rekomendera Limtvätt som finns i Watski´ s sortiment. Det tar bort ALLT smuts utan att skada eller torka ut galonen//ML Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lyran 0 Postad 22 Augusti , 2008 Grönsåpa med en skvätt klorin. Blir kanon!!! //Lyran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 22 Augusti , 2008 Jag gjorde rent min galonsprayhood med galonrengöring från Biltema. Funkade faktiskt bra, man fick gnugga en del. Kostnad hela 25 kr för en sprayflaska. Fråga om limtvätt, det är ju rätt starka grejor, finns det inte risk att galonet blir porigare så att det blir känsligare för smuts efter rengöringen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sparre 5 Postad 22 Augusti , 2008 Varmt vatten och diskmedel brukar fungera bra. Det är bara dumt att använda onödigt starka medel. Skulle de vara hårt angripna av mögel kan man spetsa med lite klorin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiRS6 0 Postad 22 Augusti , 2008 http://www.maringuiden.se/forum/;thread=231129&highlight=galon /Marcus Senast ändrad av AudiRS6 | 22 augusti 2008 | 14:31 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alpre 0 Postad 22 Augusti , 2008 Biltemas Fälgrengöring. Går bra till utsidan av plastskrovet också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joben 0 Postad 23 Augusti , 2008 Jif Cream funkar kanon. Finns att köpa på alla matvaruaffärer.Använd med en disksvamp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 23 Augusti , 2008 Jif tar säkert bort smutsen men om man använder det bör man tänka på att det är ett medel som slipar med sig endel av ytan också. Därför bör man unvika den typen av medel om det inte är hårda ytor som proslin eller metall som man ska polera bort smuts Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser