Jolo71 0 Postad 19 Augusti , 2008 Har en Uttern S64 Excklusive 2003. Har problem med att regnvatten kommer in i ruffen. Är det någon som haft liknande problem? Är det någon som kan tänkas veta var jag ska börja leta efter läckan? Jonas GBG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella440R 0 Postad 19 Augusti , 2008 Har du teakgolv? Är det skruvat så börja leta där.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jolo71 0 Postad 19 Augusti , 2008 Tack för tipset. Har tätat några skruv där jag trodde att det läckte redan i våras. Men nu i sommar så hade det kommit in över 10 LITER i ruffen på 2 veckor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 19 Augusti , 2008 Har du kapellet över styrpulpeten på eller av? Peppar peppar men har inget sådant problem med min S64:a mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jolo71 0 Postad 20 Augusti , 2008 Jag har alltid kapellet på när jag lämnar båten. (Det lilla kör kapellet som täcker förarstolarna o instrumenten.) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser