pgh73 2 Postad 18 Augusti , 2008 Jag har nyligen införskaffat mig en accent 26. Som gröngöling med nyinköpt båt vill man ju ha så mycket info och tips/råd som man bara kan få. Jag har varit inne på Accent-förbundets hemsida men undrar lite hur aktivt det är? Är det någon som vet eller känner till förbundet? Det verkar ju inte vara så mycket drag på forumet och än så länge har jag ej fått svar på mejl. Det borde ju finnas en hel del matnyttig info under medlemssidorna. Här på MG fick jag 20 medlemmar som har en accent. Är ni medlem i förbundet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
novali 0 Postad 18 Augusti , 2008 När vi hade en Accent (sålde den i våras) så funderade jag också på att gå med men det blev aldrig av. Jag följde dock vad som hände under åren och jag tyckte nog att det var ganska aktivt vad det gäller aktiviteter, men kanske inte så stor aktivitet på nätet. //Novali Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Strega 1 Postad 19 Augusti , 2008 Klart du ska gå med i Accentförbundet ! Jag är själv aktiv i Scampiförbundet som bla. samarbetar med Accentförbundet. I våras hade vi tex. en gemensam väderkväll. För övrigt har vi många bitar i båten gemensamt så titta gärna in på vår hemsida också. Arbetet i en ideel förening bedrivs oavlönat på fritiden och det kan ibland ta lite tid att tex. få svar på mail. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 19 Augusti , 2008 Ja, det är ju klart jag skall. Ville bara kolla lite först. Bl a så är Styrelsen för 2004... känns ju inte riktigt up to date. Men har full förståelse när det bedrivs på ideel basis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser