Svendufva 0 Postad 18 Augusti , 2008 Hej, vill bara tipsa er andra om en gratis vädertjänst för mobilen: www.sensmo.com Ni laddar ned den till mobiltelefonen och sedan är det bara att uppdatera. //F http://www.sensmo.com/html/Klienter_kustvader.htm' target=_blank title=www.sensmo.com/html/Klienter_kustvader.htm> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 18 Augusti , 2008 Luktar reklam här: 2 inlägg och 3 inloggningar totalt. Senaste foruminläggen: 08-08-18 Gratis väder i mobilen.. 06-08-25 Väder i mobilen> Nån som har testat? Hur mycket är trafikkostnaden vid uppdateringar? Är kanske inte gratis sen när man vant sig och blivit beroende (om nu tjänsten är bra) Senast ändrad av bjorn_o | 18 augusti 2008 | 13:56 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 18 Augusti , 2008 Jag använder denna och den kostar bara trafikavgiften. Stämmer oftast bra. http://batvadret.foreca.se/pda.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
novali 0 Postad 18 Augusti , 2008 Garatis och Garatis. Jag vet inte om man kan kalla det gratis när man är tvungen att betala för nedladdad reklam. Själv jobbar jag med en liknande tjänst (My2Mobile Båtliv) som man laddar ner till mobiltelefonen (www.my2mobile.se). Den behöver man dock abonnera på men då slipper man betala så mycket i trafikavgifter till mobiloperatören. (tror det skiljer en faktor 5 i nedladdad trafik). //Novali Jag är emot att göra reklam i forum som dessa. Jag tycker att admin kan ta bort hela strängen. Jag vill dock bara bemöta GRATIS-argumentet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 18 Augusti , 2008 Var hittade du reklamen på foreca? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
novali 0 Postad 18 Augusti , 2008 Det var inte websidan hos Foreca som jag bemötte utan gratis-argumentet i ursprungsinlägget. Om jag inte har missförstått den vädertjänsten så är det reklam med i uppdateringarna. //Novali Senast ändrad av novali | 18 augusti 2008 | 15:53 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
juniorgasten 0 Postad 25 Augusti , 2008 Någon som egentligen har kollat dessa? //D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tocce 0 Postad 4 September , 2008 Vill man se reklam kan man se det på tv. det är förmycket reklam överallt. Låt oss slipp det här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
juniorgasten 0 Postad 8 September , 2008 körde den när jag var ute förra veckan och den var helt ok. den har banners i sig men jag klickade inte på dem så jag vet inte vad som händer då. För mig var valet rätt enkelt mellan banners och att pröjsa för tjänsten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 8 September , 2008 Min favorit i mobilen: mobil.sr.se/weather Innehåller senaste SMHI båtväder, fast det brukar ta nån timme efter radiouppläsningen tills den är uppdaterad. Har ingen 5-dygnsprognos förstås. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maloren 0 Postad 29 September , 2008 Reklam eller inte! Spelar väl ingen roll när du är ute på sjön och måste få väderprognos. Då tar man väl vad ¤! som helst. Annars finns radion som funkat sen urminnes tider. Trevlig segling i Allhegona. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser