Passo 2 Postad 17 Augusti , 2008 Hej, undrar om någon har provat att montera en kylbox i ruffen på en 59 DC, alltså i det stora facket i mitten under dynorna.. finns ju inget bra och tillräckligt stort utrymme, vill inte såga mm. Kanske är tvungen att byta upp mig till en 64:a om jag vill ha plats för en bra kylbox? Lös med ciggmontage finns ju men tycker inte det är en bra lösning. Mvh Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 17 Augusti , 2008 En bärbar kompressorkylbox är ganska flexibel. Jag har en Waeco CoolFreeze CF-18 i min Yamarin 5820/58BR och det har fungerar bra i 6 säsonger. Drar lite ström, tar inte plats så det stör, kan bäras iland när det behövs när man skall käka iland. Har den även i bilen ibland. Ganska dyr (ibland finns extrapriser har jag sett) men bra, jag har även skyddsöverdraget (ett mjukt material man ställer boxen i, den håller kylan i boxen än bättre) som finns att köpa till då boxen blir lite bättre att handskas med då. Har haft av ett bärhantag på boxen men fick ett nytt på garantin. Mer info: http://www.maringuiden.se/forum/;thread=176632 Och Waeco's hemsida. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Passo 2 Postad 17 Augusti , 2008 Tack, bra länk! Mvh Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser