Chris07 0 Postad 15 Augusti , 2008 Hej på er! Vi har fått flera mail från er medlemmar att ni önskar ett eget mekforum där ni kan diskutera riktigt praktiska saker. Ibland kan det säkert bli svårt att dra gränsen mellan exempelvis vad som ska in i motorbåtsnack jämfört med mekforumet osv. Men vi gör ett tappert försök och ni hittar säkert med era frågor och idéer. Håll till godo båtvänner och lycka till! Vänligen maringuiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chris07 0 Postad 15 Augusti , 2008 Ja, det var en kul och tuff sida. Men som sagt... välkomna att diskutera mekarfrågor. //Maringuiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 15 Augusti , 2008 Hehe, den var diplomatisk Chris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dara 0 Postad 16 Augusti , 2008 ja det här ska bli intressant Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 16 Augusti , 2008 Jag tycker det skulle behövas en tio-femton forum till! Vad sägs om t ex: - Naturhamnforum - Gästhamnforum - Bryggseglarforum - Plotterforum - Lacka om båten-forum - Bottenfärgsforum - Vilken propeller ska jag ha-forum - Vilken båt ska jag köpa-forum - Båtar på TV-forum - Varför köra så jävla nära-forum - Hata politiker och alla andra med makt-forum - Vilka fler forum kan MG ha-forum ...fyll gärna på med fler... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 17 Augusti , 2008 ska man kunna skilja på att meka med en segelbåt och en motorbåt ? Ska vi börja med att definiera ordet ''meka'' .... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sparre 5 Postad 17 Augusti , 2008 He he.... Jag håller med dig, men tror ändå att du täckt in det mesta... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser