stankarn 0 Postad 12 Augusti , 2008 Hej!. Skall åka och titta på en searay 25 1986, med en sötvattenskyld volvopenta bb i. som dom begär 225.000 för är detta ett rimligt pris och e d något man skall vara uppmerksamm på. Tack påförhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 12 Augusti , 2008 Det verkar trögt att sälja båt i år. Min Sea Ray är tyvärr fortfarande kvar till försäljning. Du ser den på www.smy.se Snacka om att det är en förlustaffär man gjort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 12 Augusti , 2008 Hmmm, man kanske ska lägga ett bud. Din båt ser ju riktigt trevlig ut. Ser klart prisvärd ut. Kan bara meddela att det är inte bara båtmarknaden som är trög. Håller på att sälja min ena bil i det är inte någon anstormning precis. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 13 Augusti , 2008 Hehe, gör det du. Men titta på henne först, hon bör ses, jag lovar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MisterM 0 Postad 14 Augusti , 2008 Tjena Stänkar´ n !!!!!! Kolla in denna: http://www.blocket.se/vi/17631874.htm?ca=15_s Verkar vara ett vettigt pris med en nästan ny motor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser