mr_kapten 0 Postad 7 Juni , 2004 Fick denna båt för ett år sen utan att veta vad det kan vara för modell. Det står heller inget på den så antar att man bara kan gissa. Det jag vet är att det är en 60-talare. Är det nu någon som har en lite aning om modellen på båten är jag tacksam för svar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Magnus Postad 7 Juni , 2004 jag skulle tror att det är en selco Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mr_kapten 0 Postad 7 Juni , 2004 Har hört från andra att det kan vara en Selco. Vissa har också sagt att det kan vara en jofabåt typ flygfisken, men ingen vet med säkerhet. Definitivt inte jag..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 7 Juni , 2004 Tämligen säker på att det är en Selco Rival. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mr_kapten 0 Postad 9 Juni , 2004 Finns selco rivel i olika modeller oxå??...har kollat runt på blocket o de jag sett där är inte i likhet med min. min har oxå mindre mått. 4.10 * 1.40 om jag inte minns helt fel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 9 Juni , 2004 Kanske inte är en Rival då, men en Selco lär det iaf vara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 10 Juni , 2004 Har studerat lite mer om Selco nu och tror nu att det kan vara en Selco Riviera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne80 0 Postad 20 Juni , 2017 Gammalt ämne. Men det är en Ryds Nr 1000 Sportbåten. http://gs455.no-ip.org/krantz/ryds/ryds.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser