maaaackan 0 Postad 8 Augusti , 2008 Är det någon som har sytt upp ett nytt kapell till Sea Ray 270? Skulle vilja veta var och vad kostnaden var? Mackan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maaaackan 0 Postad 20 Augusti , 2008 Är det verkligen inte någon som har tips på detta?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 20 Augusti , 2008 Hej Jag beställde mitt kapell från www.letastopshop.com/ länk USA. Dom har köpt upp mallarna till Sea Ray och Bayliner. Snabb leverans, bra passform och rätt pris. Mvh pejon Senast ändrad av pejon | 20 augusti 2008 | 20:11 Senast ändrad av pejon | 20 augusti 2008 | 20:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maza 0 Postad 22 Augusti , 2008 Hej, Ser fint ut de där kapellet.Är det ståhöjd under?Fin båt du har förresten:-)är du nöjd med den?Vet du möjligen vart man kan få tag på en targabåge i plast. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mangemask 0 Postad 22 Augusti , 2008 Är det bara jag som inte hittar länken i ditt inlägg eller glömde du lägga till den?? Konstigt. Efter att ha citerat ditt inlägg så kom ju helt plötslitg länken upp där..... Märkligt! Senast ändrad av Mangemask | 22 augusti 2008 | 10:30 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Soldansarn 0 Postad 22 Augusti , 2008 Tjenare, och en fråga till Pejon, syr Leta's upp till Sea Ray också och inte bara till Bayliner, Maxum och Trophy? /Soldansarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 22 Augusti , 2008 Om du vill ha ett tellverkat i SWE med dina önskemål så det blir tite färre delar ? Då kan jag rekomendera BRI Marin i göteborg snabb service och kanon priser ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser