Eriksen 0 Postad 8 Augusti , 2008 Jag har ett supercool acd LK03 som strular. Helt plötsligt börjar lysdioderna för temperaturinställningen uppträda som vandrande ljus och det går inte att välja temperatur. Någon som vet vad det kan bero på? /Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
schvidja 0 Postad 10 Augusti , 2008 När spänningen blir för låg börjar min blinka om jag inte har den på E, tryck in E eller tillför mer ström. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eriksen 0 Postad 10 Augusti , 2008 Tack för tipset, började ana att det rörde sig om spänningsfall. Det har i mitt fall inte gjort någon skillnad att trycka in E (ekonomidrift) när den flippar. Däremot bytte jag ut säkringshållaren med vanlig fordonssäkring till en automatsäkring för villacentraler. Det blev bättre , nu går ACD:n igång emellanåt när jag har landström ansluten och batterierna laddas. Det har det inte gjort förut. Ännu är det för tidigt att avgöra om den fortfarande flippar och låser tempinställningen. Håller tummarna!!! /Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser