julle1973 0 Postad 7 Augusti , 2008 hej allihop.... jag undrar om det e någon som kanske vet något om denna skönhet..... har haft båten i två somrar nu. den är 24 fot, 2met bred, chrysler 318, 280drev, nåtat trädäck, jag har letat sedan den dag jag köpte henne..... tror det e ett smuggler skrov. jag skulle så gärna vilja ha lite historik om denna båt..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Icesteppe 0 Postad 7 Augusti , 2008 Du, inte populärt att korsposta. Dvs lägga samma tråd i flera delforum. mvh //Ilkka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lillen_acce 0 Postad 8 Augusti , 2008 Påminner väldigt mycket om en Roto 23 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tropic_7800 0 Postad 8 Augusti , 2008 Kan kanske vara en Rocco Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
julle1973 0 Postad 8 Augusti , 2008 jag får be om ursäkt för min korspost. jag visste inte att någon tog illa vid sig av detta. tack för svaren, jag får kolla dessa modeller för vidare med mått etc. eller om det e någon som vet mått på dom om talade modellerna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Icesteppe 0 Postad 8 Augusti , 2008 Ta illa vid sig är en grov överdrift. Det är bara så att det är en regel på de flesta forum, så ock på maringuiden. Det var inte meningen o låta som ngn nätpolis. mvh //Ilkka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser