lasser 0 Postad 7 Augusti , 2008 Hej alla! Renoveringen av min Singö går sakta men säkert, och nu har jag kommit på att jag vill sätta en list runt rufftaket för att skydda kanten och även dölja den. Vad ska jag använda? MVH Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 7 Augusti , 2008 På den tiden jag var en liten rar gosse och gick i träslöjden, fanns det två träslag i slöjdsalen - björk och fur. Om man frågade slöjdläraren vad man skulle ta för matrial till det tilltänkta projektet,. svarade han alltid; ta björk eller furu Vilket träslag du skall välja beror ju på vad det finns för träslag rutn omkring. Är det ek skulle jag välja ek, är det fur skulle jag välja fur. Finns det inget är ju ett hett tips teak - behöver ju inte behandlas. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyfiken11 1 Postad 20 November , 2008 Ring och prata med http://www.erlandson-trade.se/ dom är duktiga och hjälpsamma. Lycka till. Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser