PelleB 0 Postad 3 Augusti , 2008 Jag ska montera ett xtra vattenavskiljande bränslefilter på min utombordare. Min fråga är om man ska montera det före eller efter tryckblåsan? Det passar bäst att sätta det före blåsan ur monteringssynpunkt. /PelleB Senast ändrad av PelleB | 03 augusti 2008 | 15:23 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 3 Augusti , 2008 Ja - det blir bra att sätta den före blåsan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 3 Augusti , 2008 Hej, Jag har det vattenavskiljande filtret före blåsan, var monterat så från fabriken. Har funkat utan problem i 6 säsonger. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 3 Augusti , 2008 Hej Ja före blåsan skall det vara, kanske du kan markera frågan som löst Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PelleB 0 Postad 3 Augusti , 2008 Tack för snabba svar Ett litet förtydligande bara. Med före räknas från tanken eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 3 Augusti , 2008 Tank -> filter -> blåsa -> motor. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser