sethakan 0 Postad 1 Augusti , 2008 Jag har ganska myket isolering i min båt den är gammal och sliten och väldigt jobbig att byta ut. Jag undrar om det finns nån typ av folie som man kan limma på för att få det lite fräschare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 2 Augusti , 2008 Thinsulate. Finns att köpa här. Tror den är ganska dyr, men effektiv.http://www.lackman.se/thinsulate.aspx /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 2 Augusti , 2008 Det finns en ny motorinsolering utan folie som absorberar ljudet bättre än folieisolering. Folien får ljudet att studsa runt i motorrummet. Den nya är utan folie och suger upp ljudet på nåt jävla sett. Säkert elektroniskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sethakan 0 Postad 4 Augusti , 2008 Jo men jag har isolering men vill bara ha folien. Jag kollade lite på Thinsulatesidan men hittade inget, jo en katalog på 90 sidor och den orkar jag inte leta igenom. Några mer förslag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pidde 2 Postad 4 Augusti , 2008 Hej Jag gjorde så på min förra båt och det funkade perfekt, billigt och kunde behålla min gamla isolering. Ronneby Marin Design har förklistrad folie på metervara. Säljer till Nimbus mm. Mvh Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser