Tomas_E 0 Postad 1 Augusti , 2008 var hittar jag siffrorna med storlek på propellern? sitter med en Honda propp framför mig, de enda siffrorna jag kan se är 292x305 det borde väl finnas fler? mer var? Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 1 Augusti , 2008 Hej, Brukar finnas artikelnr instansat, men kanske inte alltid. Kan det vara så enkelt att de angivit diameter x stigning i millimeter? Det blir då i tum (som oftast används): 11 1/2 x 12 tum (diam x stigning). Är det en orginal Honda aluminiumpropeller? /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_E 0 Postad 1 Augusti , 2008 vet inte om det är en Honda original. den satt på en beg motor när jag köpte den tänkte sälja den nu. för de som talar för en reservpropp ja jag vet att det är bra att ha men har inte Hondan kvar har nu en yamaha F 80 Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 1 Augusti , 2008 Det finns en Honda aluminiumpropeller: 11 1/2 x 12, Alum, 3 blade, 58130-ZV5-850ZA, Honda Std.(OEM) Kanske är en sån. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_E 0 Postad 1 Augusti , 2008 hej Bosse törs jag annonsera ut proppen som en sådan? Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 2 Augusti , 2008 Hej, Den har ju suttit på en Honda BF50 (gamla modellen förmodar jag) och passar en Honda. Du behöver ju inte skriva att det är en Honda orginal propeller eftersom det är oklart men kanske troligt, bara att den passar/suttit på en BF50. Så skulle jag göra i alla fall. /Bo Senast ändrad av bossee | 02 augusti 2008 | 10:41 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser