L_A_B 0 Postad 30 Juli , 2008 Finns det någon här på forumet som gör sådanna dykuppdrag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 30 Juli , 2008 Av dina tidigar inlägg uppfattar jag det som om att du håller till på ostkusten, eller har jag fel? Själv håller jag mig på den västra sidan så det är lite långt att åka för att bada. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 30 Juli , 2008 det är en kostnadsfråga, eller hur?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
L_A_B 0 Postad 30 Juli , 2008 Ja, sthlms skärgård. Verkar som det blir enklast/billigast gjuta en ny på plats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dykanders 0 Postad 15 December , 2014 Hej. Jag jobbar som dykare i offshoreindustrin "vindkraft" mellan mars och oktober, tyska sektorn Nordsjön. Däremellan så erbjuder jag dyktjänster till alla som behöver hjälp med att byta bojkätting, borrning och infästning av ny bojstensögla. Har du tappat något i vattnet så kan jag hjälpa till med att återfinna detta också, nycklar, mobil, båtmotor, ankare etc. Innehar yrkesdykarcertifikat och FA Skatt. Anders Kälfors akoffshorewind@gmail.com 0701 46 90 43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser