2HOT4U 3 Postad 28 Juli , 2008 glömde öppna ventilen så plastdunken har tryckts ihop hur blåser man upp den igen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 28 Juli , 2008 om det inte är för illa så köp en kort bit slang som passar montera en bilventil och åk till en mack med luft....aldrig provat men borde funka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 28 Juli , 2008 tackar får ta o testa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nozer 0 Postad 28 Juli , 2008 Har hört folk säga att man ska lägga den i solen. Verkar vara ett klassiskt tips. Dvs dra åt alla ventiler, och ställ den i solen så ploppar den ut igen. Förslagsvis tömmer du den innan. /Tobbe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 28 Juli , 2008 trodde inte att den skulle återställa sig ner jag gick ner till båten var den nästan återställd men klippte av en 50cm slang o pressa i bilventil som jag tog från ett gammalt däck andra änden klämde jag fast en nippel o skruva in den i kopplingen o blåste upp lite det funkade kanon men den skulle säkert va fullt återställd imorgon om man orkade vänta tackar o bockar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser