purus 0 Postad 25 Juli , 2008 Hej alla. Funderar på en Draco 2000 HT och ville vilja höra lite åsikter om denna båt Fakta Motor B20 med 280 drev,årsmodell 73,bra skick Är det någon som negativa eller positiva erfarenheter MVH P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 25 Juli , 2008 Darcon är aldrig fel som båt, en liten brasklapp måste emellertid inflikas vad beträffar eventuella så kallade renoveringar. En motor från 1973, trots det är frågan om en järnspis som B20 ställer jag mig frågande till. Någon är säkert jättebra medan andra från den tiden i princip är slut. Ok, lite beroende på var ekipaget gått och ifall färskvattenkyl är monterat eller ej. Drevet är singelpropp 280 och därmed ett av dåvarande bästa. Lycka till med införskaffandet av båt/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Affe44 0 Postad 26 Juli , 2008 Har själv en draco 2000 DC, helt underbar båt att köra... dock passa dig för B20 spisen , kan som Nitro sa var ok men börjar det jävlas blir det dyrt om man inte är mekaniker själv.. Min B20 har i princip krånglat sedan jag köpte den men båten älskar jag. Affe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser