Gibson55 0 Postad 24 Juli , 2008 Har SeaSea kundservice? Har handlat där en gång och fick felaktiga varor. Men det verkar som att dom inte bryr sig. CN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 25 Juli , 2008 -Blev tilldelad fel vara, eller du handlade fel vara ...? -Begärde du öppet köp eller ....? .. för att få rätt info om dit missnöje så kanske du bör tala om vad du köpte ..osv !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 25 Juli , 2008 INSTÄMMER! (Gäller Sea Sea i Täby) Ringer man och frågar om någonting så vet dom inte ett dugg... besök butiken blir oftast svaret. När man väl är där så får man ingen hjälp, det står ett gäng fnittrande tjejer i tonåren i kassan och verkar mest intresserade att prata om sina bravader under den gångna helgen.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matnor02 0 Postad 25 Juli , 2008 Håller med AudiTQ, har samma erfarenhet av SeaSea Långedrag, unga tjejer eller trötta herrar/damer som är ointresserade av att hjälpa till trots att de är fler i personalen än kunder i butiken. Långedrags butiken har dessutom ett begränsat sortiment. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 25 Juli , 2008 Nu skall vi vara snälla, solen skiner och det blåser 3-4 m/s. Vi kan nog inte dra alla Sea Sea butiker och säljare över en kan. Här på västkusten har vi ex Sea Sea i Björlanda. Butiken är gammal och inkörd sedan länge. Sortimentet är bra. När vi sedan kommer till personalen så består den precis som på alla andra ställen av gamla trotjänare och sommarvikarier. En del av de senare är både intresserade, engagerade och läraktiga medan någon mer verkar vara på plats för att få några kronor. Men det är givetvis inte lätt att för första gången att gå in i en affär och veta vilka av personalen som har erfarenhet eller ej. Varför man som kund måste kunna fråga säljaren kan du det här eller skall vi fråga någon annan?. Ifall Sea Sea låter sommarvikarier svara i telefonen vet jag inte, men ifall så skulle vara fallet är detta inget positivt för deras image. Som jag redan skrivit är Sea Sea såpass proffsiga att de säkert omgående ser till att ändra sina rutiner. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dieselfingret 0 Postad 25 Juli , 2008 sea sea i nacka har varit bra. När dom inte kan så tar dom reda på det vi en annan i butiken. Det är ungt folk som vill sälja. Men alla kan ha en dålig dag har du aldrig skitigt i någon på jobbet?? Man är bara mäniska det räcker med att frugan tjafsar på morgonen eller?? Att jobba med folk är det roligaste som finns men oxå det jobbigaste En föredetare säljar inom elektronik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fjollberg 1 Postad 26 Juli , 2008 Jag handlar ofta på Seasea på Södermalm i Stockholm och tycker att de ger utmärkt service i allmänhet. Visst är det en del sommarpersonal såhär års som naturligtvis inte är så rutinerade, men det kan man väl leva med, så tycker jag att det är i de flesta affärer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 27 Juli , 2008 Hjertmans i Bromma och Erlandssons Brygga vid Ulriksdal är bäst avseende service. Sea Sea och Watski åker jag aldrig tillbaka till... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wahlis 23 Postad 27 Juli , 2008 Måste säga att jag bara har goda erfarenheter av SeaSea i Björnlanda-Kile. Jag har dock inte drabbats av att jag köpt något som jag behöver reklamera ännu men den dagen kommer säkert och då kanske det blir en annan upplevelse. Det är många butiker som har långt kvar till IKEA's tillvägagångssätt att hantera återköp, byten och reklamationer, kolla på hela elektonikbranshen, den är skrämmande. /Wahlis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gibson55 0 Postad 3 Oktober , 2008 Nu har det gått över tre månader & fyra mail och fortfarande inte ett svar från butiken i Stockholm! Skäms Sea Sea! Som tur är finns det andra båtfirmor. CN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 Oktober , 2008 Har du trassel med ett företag så ska du skriva här: http://www.fairshopping.se/ Lite som programmet plus fast på nätet, och det brukar ta skruv. Men just din Sea seabutik har jag ingen egen erfarenhet av. Däremot har Segeltorp och Södermalm kunnig personal som det går att diskutera båt med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Icesteppe 0 Postad 3 Oktober , 2008 Du berättar inte specifikt vad du har för problem med SeaSea. Har alltid fått god hjälp med mina inköp från SeaSea Stockholm (Erstagatan) de gånger jag handlat där. Har iofs aldrig mailat för att byta ngn vara. Varför inte ta personlig kontakt? mvh //Ilkka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gibson55 0 Postad 6 Oktober , 2008 Köpte ett litet tillbehör som visade sig vara trasigt när jag packade upp det. Efter som jag bor i Karlstad och köpte varan i Segeltorp Stockholm åker jag inte dit för att byta. Försökte ringa utan att någon svarade mailade ett flertal gånger utan att få något svar. Jag står pall för en del som kostar några hundra, men jag tycker det är dåligt när firman inte ens kan kontakta mig, Sysslar själv med kundkontakt om dagarna och skulle jag behandla mina kunder på detta sätt skulle jag inte få några kunder kvar. Det visade sig att tillbehöret fanns hos Hjermans i Karlstad och där fick jag kanon bra hjälp, så det har inte gått någon nöd på mig. CN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser