kolibri 0 Postad 23 Juli , 2008 Hur fräschar man bäst upp durken i salongen? durkplywooden börjar bli till åren... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 23 Juli , 2008 Vi la en trasmatta över . Jo det är sant, väldigt skönt att gå på och enkelt att ruska av. Annars så kanske du ska sandpappra ner skivan och lacka den Men testa gärna med en trasmatta sedan. /U Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 23 Juli , 2008 Jag har också använt vanlig trasmatta vid något tillfälle. På min nuvarande båt har jag typ heltäckningsmattor som langeterats (kantsytts) och som passar på varje luka som. Mellan varje lucka finns en teaklist som håller mattan på plats tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kolibri 0 Postad 27 Juli , 2008 trasmatta..!! ja varför inte...tack för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brem 0 Postad 31 Juli , 2008 Inget fel med en matta, men om det är dags att fernissa så är det. Du vill väl inte börja göra nya durkar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser