crescent44 0 Postad 22 Juli , 2008 undrar vart man kan få tag på reservdelar till en suzuki utomborda 7,5 hk från 1976? gärna orginal mvh/amadeus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Magnusjansson 0 Postad 22 Juli , 2008 www.marinshopen.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crescent44 0 Postad 25 Juli , 2008 har hört att många tipsar marinshopen. vad är skillnaden mellan marinshopen och erlandssons brygga? pris? utbud? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dieselfingret 0 Postad 25 Juli , 2008 Suzuki kommer från KGK. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dieselfingret 0 Postad 25 Juli , 2008 Kentys sjösport på ingarö har jätte mycket resvdelar till gammla motorer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fjollberg 1 Postad 26 Juli , 2008 Off-topic, men: Ingen dramatisk skillnad enligt min uppfattning. Jag skulle personligen säga att Erlandssons kanske har ett något större utbud framför allt på personlig utrustning, men när jag skulle ha en bit aluminiumrör var Marinshopen billigare och hade bättre utbud och service. Prisskillnader varierar mycket ifrån produkt till produkt, man måste jämföra innan köp. Ingen av dem har så värst mycket utrustning för segelbåtar. Jag handlar gärna på båda ställena, men Marinshopen ligger lite mer avigt till för mig. Erlandssons har mycket bättre information på webben. Senast ändrad av fjollberg | 26 juli 2008 | 09:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser