L_A_B 0 Postad 20 Juli , 2008 Har precis skaffat en båt, söker en båtplats omgående på Ingarö nära Björkvik eller GÅlö, Dalarö. Enda annonserna jag hittat finns på blocket...någon som har annat tipps? Motoråt: 6,3x 2,25m Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
andreasmy 0 Postad 20 Juli , 2008 Har en bryggplats i nynäshamn om du är intresserad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 20 Juli , 2008 Har mailat dig om en ev. båtplats nära Björkvik. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
andreasmy 0 Postad 20 Juli , 2008 görså har en bryggplats som bara ligger tom och kostar mig onödnigt med pengar i nynäsviken p.s drar ut på sjön i 4veckor på lördag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
L_A_B 0 Postad 21 Juli , 2008 Hör av mig senast onsdag isf! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 233 Postad 21 Juli , 2008 Det finns massor av båtklubbar på Gålö, kring Nynäshamn osv. Ring dem och kolla. Så fick jag min plats. Kolla här för klubbar, http://www.smbf.org/vyer/medlemsklubbar.asp?sorteringsID=A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 21 Juli , 2008 Håller med, kolla Stora Vika också Grattis i efterskott Peter_K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 233 Postad 21 Juli , 2008 Eh, tack! Inte ens alla i min familj hade koll på att jag fyllt år - jag är impad! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
L_A_B 0 Postad 30 Juli , 2008 Fått tag på en boj-plats men dessvärre utan boj(sten?) och lite annat strul, verkar inte vara bästa sesongen leta platser då alla är på semester.. Ingen annan som har en plats och vill ha den uthyrd/sälja omgående? Senast ändrad av L_A_B | 30 juli 2008 | 04:24 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser