wdullin 0 Postad 19 Juli , 2008 Hej! Har precis köpt ny båt som är utrustad med ett wallas kök med värmelock, men tycker det väsnas väldigt mycket. Är det normalt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 19 Juli , 2008 Vilken värmare är det ?? har själv en 900 och det bara susar lite grann från den absolut inte så att det stör /Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cest_la_Vie 0 Postad 29 Juli , 2008 Hej, Vi har en Wallas 90 med fläktlock i vår båt. Med fläktlocket nere så hörs fläkten ganska mycket, så jag förmodar att det är så det skall vara? Men spisen har en annan liten egenhet som jag undrar om det är någon annan som har eller har haft något liknande. Spisen ger i från sig ett litet puff ljud ca var femte sekund. Jag tror att det har med bränslepumpen att göra eftersom lågan ökar i intensitet vid varje puff. Sätter vi ner värmen så försvinner, i det närmaste, ljudet. Är det någon som har kört rengöring av brännaren någon gång? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser