MattsS 0 Postad 18 Juli , 2008 Hej! Jag hittade det här stället på nätet och hoppas att nån har några tips som kan hjälpa mig. Jag har en gammal värmare Thermo 2500 i min båt som jag borde få bytt packningar i. Har ännu inte hittat nån som säljer reservdelar här där jag bor. Hittade anvisningar och reservdelslista här på sidan med beställningsnummer på en servicesats som borde passa. Satsen innehöll bl.a. packningarna. Nån som vet varifrån man kan få dessa delar eller tips om vem som vet? Matts, nybliven båtägare (ps. borde få värmaren att funkka då) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
falen43 0 Postad 20 Juli , 2008 Hej Mats Jag hade samma problem med min värmare också.Jag kontaktade ett företag i spånga utanför Stockholm som heter Bil-och Båtvärmedoktorn tel 08-368662.Han har service- satser åt din värmare.Ring honom så ordnar det sig. MS FREJA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mae222 5 Postad 20 Juli , 2008 jag har en thermo 2500 men köpte en veksats till en wallas på sea sea passade och fungerar bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser