Wave_1 1 Postad 17 Juli , 2008 Hejsan. Någon som vet, eller känner någon som tillverkar båtkapell, norr om Göteborg, jag bor i Vänersborg. Båten är av typen sportbåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 17 Juli , 2008 Rössy kapell på Smögen är duktiga. Annars så har jag hört ett bryggrykte om att medlemen Krawa har börjat att sy på beställning? Sedan finns Uddevalla segel och pressening, hade ett kapell sytt av dem på min förra båt(och det var nog det som höll högst kvalite på den båten) Ha´ t pent Smoegen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 17 Juli , 2008 Kolla den här listan, kanske finns nån i närheten av där du bor: http://www.batnet.se/batnet/kategori/utrustning.php?kid=8&aid=105 /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wave_1 1 Postad 17 Juli , 2008 Tack för svaren, ska kolla på dessa tips... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 Juli , 2008 Strax söder om om göteborg finns ett par tjejer som har en firma som heter Veras kapell, kanonduktiga, låg 5000 kr under dom större aktörerna i göteborg, mycket bra service! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wave_1 1 Postad 17 Juli , 2008 Hej. Har du något nummer eller E-Mail adress till dessa tjejer ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 207 Postad 17 Juli , 2008 Google - fin uppfinning!http://www.veraskapell.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kpmb 0 Postad 23 Juli , 2008 Gula Verkstan i ÅMÅL. Tror hon heter Ulrika som syr där... Ligger precis brevid Marinan, vid industri hamnen. Senast ändrad av kpmb | 23 juli 2008 | 02:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smuggler28 1 Postad 23 Juli , 2008 segel och presenning i uddevalla, har gjort riktigt bra jobb för mig, kan rekommenderas starkt. kan malla, tvättning, renovering och allt. smuggler28 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wave_1 1 Postad 25 Juli , 2008 Tackar, skall höra med dessa om pris osv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Juli , 2008 Tack peter, har vatt ute på sjön... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser